کد خبر: ۳۱۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - 2022November 27
 در جریان چهارمین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها، دانشکده ها و سازمان های وابسته از دانشگاه های برتر در زمینه ثبت تجربیات موفق مدیریت و مهار کرونا تقدیر به عمل آمد.
شفاآنلاین>سلامت>تجربیات و مستندات موفق در مدیریت و مهار کرونا توسط معاونت های توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها، دانشکده ها و سازمان های وابسته در سامانه ثبت تجارب وزارت بهداشت ثبت گردیده و پس از بررسی توسط کارشناسان و نخبگان این حوزه در وزارت بهداشت بررسی و 7 تجربه موفق از 7 دانشگاه علوم پزشکی انتخاب شدند.

 به گزارش شفاآنلاین: در جریان چهارمین همایش معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها، دانشکده ها و سازمان های وابسته از دانشگاه های برتر در زمینه ثبت تجربیات موفق مدیریت و مهار کرونا تقدیر به عمل آمد.

در عصر حاضر به جریان انداختن نظام‌مند دانش، بر کل فعالیت سازمان و به‌طور خاص بر کار تک‌تک اعضا و کارکنان آن تأثیر می‌گذارد، به همه آنان سود رسانده و اثربخشی، کارآیی و بهره‌وری را افزایش می‌دهد. در این راستا یکی از روش‌هایی که می‌تواند سازمان‌ها را در تأمین این اهداف یاری دهد مدیریت دانش است.

مدیریت دانش به معنای در دسترس قرار دادن نظام‌مند اطلاعات، تجربیات و اندوخته‌های علمی است، به‌گونه‌ای که به هنگام نیاز در اختیار افرادی که نیازمند آن‌ها هستند، قرار گیرند تا آن‌ها بتوانند فعالیت روزمره خود را با بازدهی بیشتر و مؤثرتر انجام دهند.
تجربیات و مستندات موفق در مدیریت و مهار کرونا توسط معاونت های توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ها، دانشکده ها و سازمان های وابسته در سامانه ثبت تجارب وزارت بهداشت ثبت گردیده و پس از بررسی توسط کارشناسان و نخبگان این حوزه در وزارت بهداشت بررسی و 7 تجربه موفق از 7 دانشگاه علوم پزشکی انتخاب شدند.
این تجربیات به عنوان مصداق هایی موفق در مدیریت بحران ثبت خواهند شد تا در بحران های آتی مورد بهره برداری قرار گرفته و آسیب های پیش رو را کاهش دهند و در بهبود مدیریت و کیفیت، افزایش کارایی، کاهش هزینه‌ها و در نهایت ارتقاء عملکرد مدیریت به‌ویژه مدیریت راهبردی سلامت کشور ایفای نقش کنند.
دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، اصفهان، اهواز، مازندران، تربت حیدریه، قزوین و همدان به عنوان دانشگاه برتر در زمینه ثبت تجربیات موفق در مدیریت و مهار کرونا تجلیل شدند.
در ادامه این همایش از کتاب مجموعه تجربه های معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی کشور در زمینه مدیریت و مهار کووید19 رونمایی شد.

برچسب ها: کرونا ، تجربیات ، اطلاعات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: